Otur med bussar

Idag hade jag kvällspass på praktiken. Hade otur med bussarna idag. Min första buss var försenad, missade nästa buss med EN minut! Tog nästa buss och när jag byta buss så går det ingen buss förrän 12:01 och jag började 12. Fick snällt ställa mig och vänta. Hoppar på fel buss, hoppar av lika snabbt och stannar min buss vid övergångsstället.

Idag gick det för övrigt. Följde med på en liten konsert med kyrkomusik. Det var roligt, även om det inte var min typ av musik. Följde med en vårdtagarna dit och satt med henne där. På vägen tillbaka till avdelningen skulle jag hjälpa henne och en annan dit och sedan dess blev jag omtyckt av dem. Hjälpte även till med en lift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
Totalt:

RSS 2.0