Helgen som varit - Söndag: Presenter och hemfärd

Strax efter frukost fick hon min present. I presenten låg fyra mindre presenter. Hon fick en pepparkaksform i form av en älg, ett måttband som man drar ut ur en rosa gris (söt), nyckelhattar samt ett gosedjur i form av e E.coli-bakterie, blev i utbildningssyfte eftersom hon pluggar till sjuksköterska.

Senare var det dags för hemfärd. Fick skjuts hela vägen hem då min bästa vän ändå skulle få skjuts till sin lägenhet. Skulle dock inte ha smsat för jag blev så illamående. Hade glömt av hur känslig jag är med åksjuka i bil, speciellt då jag göra någt som att läsa eller smsa samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
Totalt:

RSS 2.0