Gårdagens hockeymatch

Igår var jag och min älskling på hockey, Frölunda-Timrå. Jag är inte på något sett intresserad av hockey, men eftersom jag fick fribiljetter tänkte jag ändå ge det en chans. Indirekt så hejade jag på Förlunda, har hört att det är ett bra lag. Måste säga att jag blev besviken på dem. De spelade väldigt deffensivt i början av matchen, Timrå gjorde ett mål och Frölunda ett. Sedan gjorde egentligen Frölunda ett mål till som blev bortdömt. I slutet av matchen så gör Frölunda SJÄLVMÅL...

Min sammanlagda upplevelse av detta är att jag kan tänka mig att gå på fler hockeymatcher, men kommer inte blir någon inbiten hockeyfantast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
Totalt:

RSS 2.0