Praktikrubrik

Idag lyckades jag ÄNTLIGEN att ta på flexiböljan själv, som jag har kämpat. Fick även prova att mata en "svår" (svårt för att öppna munnen), tar sin lilla tid. Idag har jag gått brevid tre olika personal. Min handledare skulle vara på en avdelning så jag fick gå med en annan. Sedan skulle hon på möte så det blev det en annan och sedan min handledare när hon kom tillbaka. Har även ställt frågor till enhetschefen, ingår i de uppgifter vi ska göra under praktiken. I morgon ska jag få gå med en sjuksköterska.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

duktigt :)



sv: jag har bott i ala kommun innan, eller jag tror det var ala kommun (jag och geografi..) älvängen :) Har några kompisar som bor i ale, så är där ibland, trots att det är fel sida av älven ;)

2010-06-07 @ 02:01:25
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
Totalt:

RSS 2.0