Försöker fixa datorkrångel

Min dator har under en längre tid bara dött när man har gjort något en längre stund, även om man har strömkabeln i. Pappa har tidigare tagit med den till sitt jobb, men det felet de hittade var bara att det var någon installering som sa åt datorn att stängas av efter 15 min med strömkabeln inkopplad. Detta hjälpte såklart inte problemet.

Idag så har pappa pratat med dem igen och då skulle jag ta ur batteriet och inte ha inkopplad strömkabel i 15 min. Sedan skulle jag bara koppla in strömkabeln. Fungerade det att ha igång datorn med enbart ström skulle jag sätta i batteriet (det jag gör nu). Så jag får helt enkelt se hur det går. Skulle det ändå inte fungera ska jag uppge mitt serienummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
Totalt:

RSS 2.0