Krakel Spektakel


Katten ville hoppa upp i fönstret, men det det var ju inte öppet så jag sa till att hon inte fick. Hon slutade, MEN hoppade sedan upp där i alla fall. Jag sa till henne att gå ner vilket hon också gjorde eftersom hon blev lite rädd. Det var bara det att hon hoppade ut rätt fram och jag har mina gardiner knutna där för att ha det som insektsnät. Resultatet blev då att hon rev med sig gardinstången, fästet, lite av tapeten, vindspel, kruka och en ljuslykta. Katten fastnade i gardinen. Jag försökte få loss henne, men hon var ju rädd och var inte direkt samarbetsvillig. Jag fick kalla in mamma för att hjälpa mig att lossa katten. Klorna rev dock upp hål i gardinen som är av nät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
Totalt:

RSS 2.0